امکان جدید: خرید سریع در اینستاگرام

   نویسنده: محمد قنبری
1397/10/16
اگر برای کسب و کار خود صفحه ی اینستاگرام ساخته اید با استفاده از امکان خرید سریع می توانید کالای خود را در استوری اینستاگرام خود به فروش بگذارید. (مطالعه در 3 دقیقه)

 

به اشتراک بگذارید: 
 

فضای اینستاگرام دیگر فقط پر از عکس های غذا و طبیعت نیست بلکه تبدیل به یک فضای تجاری و کسب و کار شده است. اگر تا به حال از طریق اینستاگرام از صفحه های رسمی فروشگاه هایی مثل دیجی کالا، بامیلو و .... قصد خرید داشته اید، با مراحل طولانی و طاقت فرسای آن آشنا شده اید. شاید هم مراحل را تا انتها طی کرده و در نهایت ناگهان بیرون پریده باشید و مجبور شده اید تمام این مراحل را مجدد طی کنید. برای حل این مشکل امکان خرید سریع اینستاگرام فراهم شده است. با امکان خرید سریع می توانید به مشتریان خود این امکان را بدهید که فرایند خرید خود را فقط با درج نام و شماره ی تماس شروع کنند و بدون نیاز به انتقال از اینستاگرام به وبسایت و طی کردن مراحلی مثل عضویت در وبسایت، اضافه کردن به سبد خرید و ... خرید خود را انجام بدهند.

  • چگونه لینک خرید سریع برای کالای خود ایجاد کنم؟

برای این که لینک خرید سریع کالای خود را ایجاد کنید در پنل مدیریت خود وارد بخش کالا ها (در قسمت فروشگاه) شوید و بر روی ویرایش کالایی که قصد فروش آن را دارید کلیک کنید. در صفحه ی ویرایش کالا بر روی لینک خرید سریع کلیک کنید تا برای کالای انتخاب شده لینک خرید سریع ایجاد شود. حال می توانید لینک ایجاد شده را دراستوری اینستاگرام، کانال تلگرام و ... قرار دهید.

 

  • امکان خرید سریع چگونه کار می کند؟

پس از اینکه مشتری نام و شماره موبایل خود را وارد می کند سفارش ثبت شده و یک پیام کوتاه برای تایید سفارش به همراه یک لینک برای تکمیل اطلاعات خرید برای مشتری ارسال می شود. 

توجه: در اینستاگرام برای اینکه بتوانید در استوری خود لینک قرار دهید نیاز است که تعداد دنبال کننده های (Followers) شما بیش از 10K(10000نفر) باشد. اگر دنبال کننده های صفحه ی شما کمتر از این تعداد هست باید آن ها را افزایش دهید یا دنبال کننده های غیر واقعی خریداری کنید.

دقت داشته باشید که:

1- فقط یک کالا و به تعداد فقط یکی قابل سفارش است.

2-فقط نام و شماره ی موبایل کاربر گرفته می شود و شما بعدا باید با کاربر تماس گرفته و آدرس بگیرید.