کسب درآمد با گوشی موبایل

   نویسنده: راسا
1398/05/12
کسب درآمد با گوشی موبایل راهکاری است که امروزه بسیاری از آن استفاده می‌کنند و با آن درآمدهای قابل توجهی به دست می‌آورند.

 

به اشتراک بگذارید: 
 

گوشی موبایل عضو جدا نشدنی زندگی در عصر حاضر است که از آن در موارد مختلفی مثل برقراری ارتباط، سرگرمی و حتی کسب درآمد استفاده می‌شود. بله، کسب درآمد با گوشی موبایل یکی از مهمترین موارد استفاده از این وسیله هوشمند است که امروزه به آن بسیار توجه می‌شود. برای کسب درآمد بالا از تلفن همراه تنها نیاز به ایده خواهیم داشت که ما در ادامه چند نمونه از ایده‌هایی که با استفاده از آن‌ها امکان درآمدزایی وجود دارد را مرور می‌کنیم.

خرید و فروش با گوشی موبایل

امروزه اپلیکیشن های فروشگاهی بسیاری طراحی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به آسانی با گوشی موبایل خرید و فروش کرد. این اپلیکیشن ها امکان حذف و اضافه محصولات را با استفاده از گوشی فراهم کرده‌اند که با بهره‌مندی از آن‌ها در زمان بسیار کوتاه و بدون دانستن مهارت خاصی می‌توان از محصول مورد نظر خود عکس گرفته و همراه با درج قیمت و اطلاعات آن را برای فروش قرار داد.

بازاریابی

مهمترین منبع درآمد برای تمامی رسانه‌ها تبلیغات موثر است. اگر همیشه گوشی به دست هستید و سرگرم فعالیت در شبکه های اجتماعی، می‌توانید به سادگی در این بستر کسب درآمد داشته باشید. برای این کار می‌توانید کانال یا صفحه‌ای با یک نام خاص تهیه کنید و با جمع آوری خبرهای داغ در حوزه‌های مختلف کاربران را تشویق کنید تا از صفحه شما دیدن کنند. با افزایش بازدیدها شما اعتباری در میان سایرین به دست خواهید آورد و از این طریق می‌توانید برای کسب و کارهای مختلف بازاریابی کنید و تبلیغات آن‌ها را در صفحه یا کانال خود قرار دهید.

راه اندازه فروشگاه در شبکه های اجتماعی

با توجه به آمار و ارقامی که وجود دارد، امروزه افراد برای خرید بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود از سایت‌ها و شبکه های اجتماعی کمک می‌گیرند. این خبر خوبی است، شما می‌توانید با طراحی یک صفحه، کانال یا حتی فروشگاه اینترنتی کالاهایی که ممکن است دست سازه‌های خودتان یا هر کالای دیگری باشد را بفروش برسانید. فروشگاه هایی که در شبکه های اجتماعی به وجود می‌آیند، امکان فروش چندین محصول مختلف را نیز خواهند داشت. در رابطه با فروشگاه های اینترنتی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به وجود آمده‌اند، نکته‌ای جالب وجود دارد که با استفاده از ربات هایی که برای این فروشگاه ها طراحی شده‌اند، امکان درج محصول برای فروشنده و خرید محصول برای خریدار بسیار ساده و آسان انجام می‌شود.

حمل و نقل

در ایران و سایر نقاط جهان اپلیکیشن هایی روی کار آمده‌اند که با نصب آن‌ها بر روی گوشی و عضویت می‌توان در زمینه حمل و نقل مسافران و کالاهای مختلف شروع به کار کرد. باید افزود که برای کسب درآمد از این طریق علاوه بر گوشی موبایل به یک وسیله نقلیه نیز نیاز خواهید داشت.

داشتن خط رند و کسب درآمد

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی با داشتن یک خط رند به آسانی می‌توانید کسب درآمد کنید. اگر خط رندی دارید، می‌توانید با نصب یک برنامه مدیریت تماس و هدایت تماس‌های شخصی به یک خط دیگر، شماره خود را اجاره دهید. البته در نظر داشته باشید که قبل از هر اقدامی از یک مشاور حقوقی کمک گرفته و قراردادی رسمی با اجاره کننده خط منعقد کنید تا از آسیب‌های احتمالی در امان باشید.

درآمدی مادام العمر با شکار لحظه

اگر از کسانی هستید که با الفبای عکاسی آشنایی دارید، به آسانی می‌توانید با گوشی که در دستانتان است درآمدزایی کنید. برای این کار کافی است از هر سوژه خاصی که به صورت ناگهانی به چشمانتان می‌خورد عکس یا فیلم تهیه کنید و آن را در سایت‌هایی مانند شاتر، استاک و گتی برای فروش قرار دهید. برای گرفتن عکس نیازی به سوژه استثنایی نخواهید داشت، تنها کافی است عکسی که می‌گیرید در کادر بوده و نور آن مناسب باشد.

شیرینکاری‌هایتان را با گوشی موبایل بفروشید

اگر از آن دسته افرادی هستید که تردستی، ورزش خاص یا کار بامزه‌ای بلدید، می‌توانید از آن‌ها فیلم تهیه کرده و در وب سایت های مختلفی مانند آپارات و یوتیوب قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

سخن آخر

با توجه به راهکارهایی که گفته شد می‌توان دریافت که گوشی موبایلی که ما روزانه ساعات بسیاری را با استفاده از آن سپری می‌کنیم، تنها برای سرگرمی نیست و از طریق آن می‌توان درآمد زایی داشت و شغلی برای خود دست و پا کرد. به یاد داشته باشید که علاوه بر ایده‌های گفته شده، شاید ایده‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که در این قسمت به آن‌ها اشاره نشده است ولی از طریق آن‌ها نیز می‌توان درآمدزایی کرد.