قیمت‌های جدید اشتراک سپهر

   نویسنده: محمدرضا قاری
1400/06/17
تیم فروشگاه ساز سپهر پس از تحقیق و نیازسنجی کاربران، قیمت‌ها و دوره‌های پرداخت پلن‌های مختلف خود را تغییر داد. برای اطلاعات بیشتر از این تغییرات، این مطلب را ببینید!

 

به اشتراک بگذارید: 
 

عناوین این نوشتار:

  • نیاز مشتری، نقشه‌ی راه سپهر
  • قیمت‌های جدید فروشگاه ساز سپهر
  • تغییرات قیمت‌ها چه مزیتی برای فروشگاه‌ها دارد؟
  • مشتریان قبلی چگونه باید پرداخت کنند؟

بحران کرونا، کسب و کارهای زیادی را به تعطیلی و ورشکستگی کشاند؛ کسب و کارهای سنتی که خود را برای روزهای سخت قرنطینه و اتفاقات غیرمنتظره آماده نکرده بودند و فقط دلخوش به مغازه‌ی خوش‌جا در فلان پاساژ معروف و در دید بودنِ ویترین خود بودند، با قرنطینه‌ها، تعطیلی‌ها و در خانه ماندنِ مشتریان، کاهش فروش و ضررهای هنگفتی را متحمل شدند.

اما این بحران برای کسب و کارهای آنلاین و آن‌هایی که از قبل، بخشی از فعالیت خود را آنلاین کرده بودند، یک موهبت بود. کرونا باعث شد مردم با فرهنگ خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوند و به این ترتیب، سریع‌تر و ارزان‌تر بودنِ خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری، زودتر از حالت عادی در ذهن مردم جای گرفت و سبب شد خرید اینترنتی رونق به‌سزایی بگیرد.

طبیعتاً سپهر هم به عنوان یک سرویس دهنده‌ی تخصصی در زمینه‌ی فروشگاه های اینترنتی، از این رونق بی‌نصیب نماند. کما اینکه آمار سال گذشته‌ی سپهر، یعنی افزایش 150 درصدی در بخش کسب و کارهای کوچک و افزایش 230 درصدی در بخش سازمانی و کسب و کارهای بزرگ، نشان از توجه ویژه کسب و کارها به فروش اینترنتی بود.

نیاز مشتری، نقشه‌ی راه سپهر

از همان ابتدای روزهای شیوع کرونا (اسفند 98) سعی کردیم مسئولیت اجتماعی خود را در قبال کسب و کارهای آسیب دیده انجام دهیم و امکان اختصاص دامنه بر روی پلن رایگان سپهر را اضافه کردیم تا کسب و کارها بتوانند بدون هیچ هزینه‌ای یک وب‌سایت فروش اینترنتی ساده داشته باشند. خوشبختانه با این روش، توانستیم بخشی از ضررهای وارد شده به کسب و کارها را برطرف نماییم.

این در حالی بود که سایر فروشگاه سازها، تنها یک دوره‌ی تست 7 روزه را ارائه می‌دادند و سپهر با ارائه‌ی نسخه‌ی «برای همیشه رایگان» و امکان اتصال دامنه، عملاً بخش زیادی از سود خودش از کسب و کارهای کوچک را نادیده گرفت تا کسب و کارهای بیشتری بتوانند به صورت اورژانسی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند. لازم به ذکر است که سپهر بر روی هیچ یک از نسخه‌ها کارمزدی از فروش دریافت نمی‌کند؛ حتی نسخه رایگان.

در این بین درخواست‌های زیادی از سمت مشتریان وجود داشت که امکان پرداخت یک‌جای هزینه‌ی نسخه‌های کامل سپهر را ندارند و خواستار پرداخت قسطی هزینه‌ها بودند. هم‌چنین، بسیاری از کسب و کارها به خاطر نوسانات زیاد دلار، تحریم‌ها و غیره، اطمینانی از برنامه‌ی بلندمدت خود برای سرمایه‌گذاری در فروش اینترنتی نداشتند؛ به این دلیل تمایل بیشتری داشتند که در دوره‌های چندماهه هزینه‌ها را پرداخت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، سرمایه‌گذاری‌شان از دست نرود.

قیمت‌های جدید فروشگاه ساز سپهر

قیمت‌گذاری جدید طرح‌های سپهر، سه بخش اصلی دارد:

اول؛ امکانات فروشگاه‌ساز:

امکانات نسخه‌های «پایه» و «استاندارد» در کسب و کارهای کوچک ارتقا پیدا کرده و همسان با نسخه‌های «نقره‌ای» و «طلایی» خواهد شد؛ بنابراین، دیگر نسخه‌های پایه و استاندارد نخواهیم داشت.

امکانات و پلن‌های کسب و کارهای بزرگ، نظیر هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های چند شعبه‌ای و … به نسخه‌ی سپهر+ منتقل می‌شود. این مجموعه‌ها از این پس به صورت کاملاً اختصاصی، در واحد سپهر+ پشتیبانی و مدیریت می‌شوند.

دوم؛ نحوه ی پرداخت:

امکان پرداخت ماهیانه‌ی هزینه‌ها، در دوره‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله فراهم شده است؛ تا شما بتوانید با ریسک و هم‌چنین هزینه‌ی کمتری فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

تغییرات دوره پرداخت فروشگاه ساز سپهر

سوم؛ ارزان شدن قیمت‌ها:

همانطور که در تصویر بعد می‌بینید، تغییرات قیمت‌های سپهر برخلاف انتظارات، کاهشی بوده است. شرایط اقتصادی مدت‌های اخیر و مشکلات متعددی که فروشگاه‌ها با آن دست به گریبان بوده‌اند، باعث شد که برای راحت‌تر کردن فرایندهای فروش اینترنتی برای فروشگاه‌ها، قیمت‌های پلن‌های سپهر بدون تغییر در امکانات، کاهش چشم‌گیری داشته باشد. به‌عنوان مثال، تهیه‌ی کامل‌ترین طرح سپهر (الماس) برای یک‌سال، تنها 4 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد.

تغییرات قیمت‌ها چه مزیتی برای فروشگاه‌ها دارد؟

همان‌طور که بالاتر هم گفته شد، تغییرات قیمت‌ها برای طیف وسیعی از فروشگاه‌ها مفیدتر است:

-  اگر فروشگاهی از فعالیت طولانی‌مدت خود مطمئن نباشد و تمایل به سرمایه‌گذاری کمتر در مدت کوتاه‌تری داشته باشد، این امکان را خواهد داشت تا انواع امکانات را در در بازه های سه ماهه یا شش ماهه تجربه نماید.

-  در طرح جدید، این امکان وجود خواهد داشت تا تمامی پلن‌ها را برای مدت محدودی به رایگان امتحان کنید!

به‌جای پرداخت، می‌توانید دوستان‌تان را به سپهر دعوت کنید! با خرید موفق آن‌ها، مدت زمان استفاده‌ی شما 3 ماه تمدید خواهد شد!

با این حال، اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل به استفاده از طرح یک‌بار پرداخت را دارند، هنوز فرصت دارید! تا آخرین روز تابستان 1400 می‌توانید با تماس تلفنی، از قیمت‌های قبلی استفاده کرده و در سال‌های آینده نیز براساس آن‌ها پرداخت نمایید. اگر هم قیمت‌گذاری جدید را می‌پسندید، کافی‌ست پلن موردنظر خود را از صفحه‌ی قیمت‌ها، انتخاب کنید.

نمایی از قیمت‌های جدید را در تصویر زیر ببینید:

قیمت گذاری جدید فروشگاه ساز سپهر

در صورتی که مردد هستید و نمی‌دانید کدام یک از مدل‌ها مناسب شماست، کافی‌ست با شماره‌ی 47623030-021 تماس بگیرید تا کارشناسان سپهر با مشاوره‌ی رایگان، تردید شما را برطرف کنند.

مشتریان قبلی چگونه باید پرداخت کنند؟

اگر جزو مشتریان قبلی فروشگاه ساز سپهر هستید و تا امروز از طرح‌های یک‌بار پرداخت استفاده کرده‌اید، خیالتان راحت باشد! از این به بعد هم، تمدید اشتراک شما طبق قرارداد قبلی بوده و مدل پرداخت شما تغییری نخواهد کرد. با این حال، اگر در این زمینه پرسشی دارید، با تلفن پشتیبانی سپهر تماس بگیرید!