امکان جدید: تعریف آدرس دسترسی برای هر صفحه توسط کاربر

   نویسنده:
1393/02/02
آدرس دسترسی یک صفحه هرچقدر کوتاه تر و مرتبط تر با موضوع صفحه باشد برای موتورهای جستجوگر و کاربران بهتر و جالب تر است . با این امکان شما می توانید برای هر صفحه آدرس دسترسی مطابق با میل خود را انتخاب نمایید .

 

به اشتراک بگذارید: 
 

آدرس دسترسی یک صفحه هرچقدر کوتاه تر و مرتبط تر با موضوع صفحه باشد برای موتورهای جستجوگر و کاربران بهتر و جالب تر است . با این امکان شما می توانید برای هر صفحه آدرس دسترسی مطابق با میل خود را انتخاب نمایید.  امکان جدید رایانش ابری سپهر ، تعریف آدرس دسترسی دلخواه برای هر صفحه توسط کاربر می باشد. بدین صورت که در قسمت سایر تنظیمات >آدرس دسترسی  شما می توانید نام دلخواه خود را اضافه کنید. برای مثال فرض کنید یک صفحه تماس با ما در سایت خود دارید. از طریق این بخش می توانید در قسمت سایر تنظیمات > آدرس دسترسی، برای نمایش آدرس ، نام دلخواه خود را وارد نمایید.

نکته ی جالب در سیستم اولا انتخاب خودکار سیستم است که در واقع سعی می کند با استفاده از عنوان صفحه آدرس دسترسی را مشخص کند و دوم اینکه شما حتی می توانید آدرس های فارسی برای هر صفحه تعیین کنید که می تواند بسیار زیاد در بالا آمدن سایت شما در نتایج گوگل موثر باشد .

تنظیم آدرس دسترسی برای صفحه در سپهر

با اضافه کردن این قسمت و ذخیره آن آدرس مورد نظرتان به صورت <  تماس_با_ما/ Mywebsite.sepehrcc.com  > نمایش داده می شود .

تنظیم آدرس دسترسی برای صفحه در سپهر