طراحی سایت آگهی نامه شبیه سایت با ما

   نویسنده: حمیدرضا نوابی
1394/03/22
من یک نمایشگاه ماشین دارم، قصد راه اندازی سایتی شبیه به سایت با ما را دارم .

 

به اشتراک بگذارید: 
 

من یک نمایشگاه ماشین دارم . روزانه مشتریان برای گرفتن قیمت و شرایط خرید و ... ماشین مراجعه حضوری و تلفنی زیادی دارند. به این فکر افتادم که سایتی راه اندازی کنم تا دسترسی کاربران رو به این اطلاعات راحت تر کنه و با این سایت بتونم فروش خودم رو افزایش بدم. آیا شما میتونید سایتی شبیه به سایت با ما برای من راه اندازی کنید؟
 

راه حل سپهر

سپهر کلیه ی امکانات لازم برای ایجاد یک وب سایت نیازمندیها را داراست . برای این کار دو راه وجود دارد .

  • می تواند منبع درآمد شما از هزینه ی آگهی که کاربر پرداخت می کند باشد .
  • می تواند درج آگهی در سایت شما رایگان بوده و در عوض اطلاعات تماس مشتری در سایت موجود نباشد. کاربر با شما تماس می گیرد تا بتواند درخواست مشاهده ی فلان آگهی را بدهد .

شروع کنید !

  1. گروه بندی: در صورتی که بخواهید آگهی های شما گروه بندی شود از آن استفاده کنید. برای مثال برای آگهی های خودرو ، قیمت ، شاسی و ... هر کدام دارای یک بخش جداگانه باشد. برای این کار ابتدا با مراجعه به بخش فروشگاه > گروه ها می توانید گروه های وب سایت خود را مشخص کنید.

  2. اضافه کردن مشخصات فنی: این بخش کمک می کند که شما اطلاعات بیشتری از یک آگهی را مشخص نمایید . برای مثال در گروه بررسی خودرو می توانید فیلدهای سبک ، قیمت ، برند و ... را تعریف کنید. سپس برای هر آگهی این مقادیر را پر می کنید. مثلا خودرو هیوندای با سبک اسپرت و ... . این کمک می کند تا کاربرانی که وب سایت شما را می بینند بتوانند از میان انبوه آگهی ها جستجو کنند.

  3. موقعیت تبلیغات: نهایتا شما باید موقعیت و تعرفه درج آگهی را در وب سایت خود مشخص کنید. برای این کار می توانید از صفحه ی خود عکس بگیرید و قسمت های مختلف و قیمت درج آگهی در هر بخش را مشخص کنید. مثلا تعرفه ی درج آگهی در صفحه ی اول ماهیانه 50 هزارتومان و تعرفه ی درج آگهی در صفحه های داخلی رایگان.

  4.  صفحه ای در سایت شما به آدرس www.mywebsite.com/getadv.aspx وجود دارد که کاربر با مراجعه به آن می تواند آگهی خود را ارسال نماید. برای دسترسی راحت تر به این صفحه می توانید در صفحه ی اول سایت خود یک لینک به این صفحه ایجاد نمایید.

سایت شما آماده است، کاربران طبق باکس ها و صفحات تعریف شده، آگهی خود را ثبت خواهند کرد و بعد از تایید شما بر روی صفحه مورد نظر قابل نمایش خواهد بود.

پیشنهاد: در ابتدای شروع به کار سایت، آگهی ها را به صورت رایگان بر روی سایت درج کنید تا بتوانید از این راه مشتریان زیادی جذب کنید.