سایت اشتراک گذاری خاطرات

   نویسنده: مرتضی یزدانی
1393/10/08
چند روز پیش که یکی از اسباب بازی های قدیمیم را اتفاقی پیدا کردم کلی ذوق کردم، کلی خاطرات برام زنده شد، فکر نمی کردم با دیدن یه اسباب بازی چقدر میشه حس خوبی پیدا کرد. به فکرم رسید اگه یه سایت بود که توش همه می تونستن عکسهای اسباب بازی های خودشون را بگذارند چقدر خوب می شد.

 

به اشتراک بگذارید: 
 

ایده کلی :

  چند روز پیش که یکی از اسباب بازی های قدیمیم را اتفاقی پیدا کردم کلی ذوق کردم، کلی خاطرات برام زنده شد، فکر نمی کردم با دیدن یه اسباب بازی چقدر میشه حس خوبی پیدا کرد.
به فکرم رسید اگه یه سایت بود که توش همه می تونستن عکسهای اسباب بازی های خودشون را بگذارند چقدر خوب می شد.چند روز پیش که یکی از اسباب بازی های قدیمیم را اتفاقی پیدا کردم کلی ذوق کردم، کلی خاطرات برام زنده شد، فکر نمی کردم با دیدن یه اسباب بازی چقدر میشه حس خوبی پیدا کرد.
به فکرم رسید اگه یه سایت بود که توش همه می تونستن عکسهای اسباب بازی های خودشون را بگذارند چقدر خوب می شد.

راه حل سپهر :

ماژول گالری تصاویر به همراه فرم ساز سپهر به شما این کمک را می کند تا به راحتی این ایده را پیاده سازی کنید. از طریق فرم ساز می توانید امکان آپلود عکس توسط کاربران را فراهم سازید، همینطور در گالری تصاویر کاربران به راحتی می توانند عکس ها را مشاهده کنند یا در باره ی آن نظر بدهند.

شروع کنید!

  1. در مدیریت محتوا یک فرم با فیلدهای مورد نظر خود بسازید، مثلا نام ، سن، محل تولد و عکس مورد نظر خود اگر تا به حال از فرم ساز استفاده نکرده اید، از اینجا می توانید سریع کار با فرم ساز سپهر را یاد بگیرید!
  2. در بخش محتوا > گالری تصاویر آلبوم های خود را ایجاد کنید
  3. یک صفحه برای توضیح کاربرد سایت مثلا با عنوان “درباره ی ما” و یک صفحه برای توضیح قوانین ایجاد کنید.

پیشنهاد: در صورتیکه خوب فعالیت کنید و سایت شما پربازدید شود می توانید با استفاده از ماژول آگهی برای سایتتون آگهی هم بگیرید و کسب و درآمد کنید.

پایان: سایت شما آماده است، سعی کنید روی شبکه های اجتماعی وب سایتتون را به دوستانتون معرفی کنید!