میخواهم سایتی داشته باشم که بتوانم تمرین ها و اطلاعات مورد نیاز شاگردانم را در آن وارد نمایم.

   نویسنده: مریم محبی
1394/03/19
در فکر راه اندازی سایتی هستم که بتوان در آن تمرین ها و نمونه سوالات به صورت آنلاین در اختیار شاگردان قرار گیرد.

 

به اشتراک بگذارید: 
 

من دبیر ریاضی هستم و دوست دارم سایتی راه اندازی کنم که در آن بتوانم با ایجاد صفحات مختلف، تمرین ها و مطالب روزانه یا هفتگی شاگردانم را وارد نمایم. بخشی را نیز برای ارائه نمونه سوالات سال های قبل نیاز دارم تا شاگردان بتوانند آن را دانلود نمایند. همچنین این سایت طوری طراحی شود که اگر دانش آموزان در حل مسائل و ... به مشکل برخوردند بتوانند مشکل و درخواست خود را برای من ارسال کنند و بعد از دریافت آن بتوانم جواب را برای آنها ارسال کنم.

آیا سایت ساز سپهر میتواند در این امر به من یاری رساند؟

با تشکر

 

راه حل سپهر

سپهر کلیه ی امکانات لازم برای ایجاد این سایت را داراست و می توانید هر تعداد صفحه و مقاله و ... را به صورت نامحدود در آن ایجاد نمایید.

شروع کنید !

  1. 1- با استفاده از مدیریت صفحات، صفحه ای ایجاد کرده و مطالب مورد نظر خود را در آن وارد نمایید. در اینجا می توانید صفحه ای با عنوان تمرینها ایجاد کرده و برای تمرین های جلسات مختلف صفحات زیر مجموعه تعریف نمایید. همچنین می توانید در این بخش از ماژول مقالات نیز استفاده کنید و مطالب و یا نمونه سوالات را در آن وارد نمایید.

  2. 2- برای ایجاد بخشی که در آن بتوانید مسئله طرح نمایید و شاگردان بتوانند به آن جواب دهند از فرم ساز استفاده نمایید. بدین صورت که بر روی سایت در مکان دلخواه صفحه مورد نظر را ایجاد کنید و سوالات دروس را در آن وارد نمایید. در ادامه از فرم ساز استفاده کرده و اطلاعات مورد نیاز مانند جواب سوالات ، نام ، ایمیل و ... را تعریف کنید. از طریق مدیریت محتوا > فرم ها می توانید فرم های ارسالی را بخوانید و از این طریق با شاگردان خود در ارتباط باشید.

پیشنهاد: از طریق ماژول کالای مجازی می توانید نمونه سوالات ارزشمند و مفید برای شاگردان را برای فروش بر روی سایت خود ارائه دهید و پس از پرداخت وجه توسط شاگردان این نمونه سوالات را در اختیار آنها قرار دهید.

همچنین می توانید از طریق ماژول نظرات امکان پرسش و پاسخ را فعال نمایید تا کاربران بتوانند سوالات و نظرات خود را مطرح کنند.