فروشگاه اینترنتی برای فروش فایل و کالاهای دانلودی

   نویسنده: کامران ذوالفقاری
1394/03/24
راه اندازی سایتی که بتوانم منابع و جزوات مفید دانشگاهی خود را به فروش برسانم.

 

به اشتراک بگذارید: 
 

استاد دانشگاهی هستم که طی سال ها تدریس، منابع و جزوات مفیدی را جمع آوری کرده ام. درصدد راه اندازی سایتی هستم که بتوانم این جزوات را به فروش برسانم. ممنون میشوم اگر بتوانید جهت راه اندازی سایت فروشگاهی فروش کالاهای مجازی به من کمکم کنید.

 

راه حل سپهر

در سپهر علاوه بر اینکه می توانید فروشگاه اینترنتی برای کالاهای فیزیکی ایجاد کنید می توانید فروشگاه برای کالاهای مجازی یعنی فایل های مختلف قابل دانلود نظیر پی دی اف و ... ایجاد کنید.

 

شروع کنید!

  1. ابتدا از مدیریت فروشگاه> گروه ها گروه های فروشگاه خود را دسته بندی کنید.
  2. در مدیریت فروشگاه> کالاها هر جزوه یا فایل خود را بصورت کالا وارد کرده و گروه آن را مشخص کنید. در این مرحله در مدیریت کالا، تیک کالای مجازی را فعال کنید. در اینجا دو مدل جهت فروش کالای مجازی وجود دارد: اول اینکه یک فایل مانند کتاب یا جزوه را به همه بفروشید. و در روش دوم هر مشتری یک فایل اختصاصی دریافت کند.
  3. با تعریف روش های پرداخت می توانید کاربر را پس از خرید به بانک بفرستید. پس از پرداخت لینک دانلود برای کاربر ارسال میگردد.
  4. با تعریف پیشنهاد ویژه در فروشگاه اینترنتی خود، مشتریان خود را ترغیب و تهییج به خرید بیشتر کنید برای این منظور از مدیریت فروشگاه>پیشنهاد ویژه را انتخاب نمایید .
  5. استفاده از ویترین هوشمند: با انتخاب این امکان دسترسی کاربران به محصولات ارائه شده در سایت آسان خواهد شد. از جمله مزیت های آن می توان به: 1. فیلتر کردن محصولات بر اساس قیمت , مارک , نوع و ... 2. مرتب سازی بر اساس قیمت ، بیشترین خرید، بیشترین بازدید، پر امتیاز ترین 3. نمایش تمام محصولات یک گروه و زیر گروه هایش اشاره کرد.

 

پایان : سایت شما آماده است، سعی کنید وب سایت خود را بر روی شبکه های اجتماعی به دوستانتان معرفی کنید و از طریق این وب سایت فروشگاهی کسب درآمد نمایید.