جشنواره هفت سین تخفیف در اسفند ماه 99

   نویسنده: سپهر
1399/12/17
جشنواره‌ی تخفیفی 1400 به مناسبت نوروز، با همکاری تعدادی از فروشگاه‌های ساخته شده با سپهر، از چهارشنبه 20 اسفند آغاز می‌شود. برای آشنایی با فروشگاه‌های جشنواره کلیک کنید.

 

به اشتراک بگذارید: 
 

جشنواره‌ی هفت سین تخفیف از چهارشنبه 20 اسفند 1399 به مدت یک هفته، برگزار شد.

فروشگاه‌های هفت سین تخفیف

در آستانه‌ی عید نوروز 1400 و در شرایطی که هنوز ویروس کرونا در کشورمان شایع است، سنت هرساله‌ی خرید شب عید را نمی‌توان نادیده گرفت. در این رابطه، فروشگاه‌ساز سپهر با همکاری تعدادی از فروشگاه‌های ساخته شده در این مجموعه، جشنواره هفت سین تخفیف 1400 را برگزار کرد. 14 فروشگاه آنلاین فعال و مورد اعتماد در حوزه‌های مختلف، از پوشاک و زیورآلات گرفته تا مواد غذایی و لوازم آرایشی، در این جشنواره شرکت کردند.

فروشگاه ابریشم آرت

فروشگاه ابریشم آرت

ابریشم آرت فروشگاه آنلاین لوازم دوخت و خیاطی در اصفهان است. این فروشگاه عرضه کننده‌ی محصولات متنوعی در این حوزه می‌باشد و سفارش خریداران را به سراسر کشور ارسال می‌نماید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی آوین‌مال

صفحه اول فروشگاه آرایشی آوین مال

فروشگاه آوین‌مال در حوزه‌ی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و نمایندگی برند «لایسل» را در اختیار دارد. این فروشگاه نزدیک به 9 ماه است که از بستر فروشگاه‌ساز سپهر برای فروش محصولات خود استفاده می‌کند. امکان پرداخت آنلاین و ارسال به تمامی شهرستان‌ها نیز در این فروشگاه وجود دارد. هم‌چنین، آوین مال اصالت محصولاتش را تضمین کرده و در صورت مشکلاتی مثل اصل نبودن یا ایراد فنی، تا 7 روز امکان مرجوع کردن کالا را دارد.

پوشاک السانا

فروشگاه پوشاک السانا

السانا یک تولیدی بزرگ پوشاک زنانه است و دارای 6 شعبه در استان تهران است. این فروشگاه محصولاتی اعم از مانتو، کاپشن، پالتو و شومیز را از طریق وب‌سایت خود به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند و امکان پرداخت آنلاین و تحویل درب منزل را نیز دارد. السانا نزدیک به یک سال است که فروشگاه آنلاین خود را با کمک سپهر راه اندازی کرده و از قابلیت‌هایی مانند همکاری در فروش نیز استفاده می‌کند.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی اینترجنس

فروشگاه اینترجنس

اینترجنس یک فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی است که محصولات متنوعی را به سراسر کشور ارسال می‌نماید. محصولات این فروشگاه در موتورهای جستجوی محصول ترب و ایمالز نیز در دسترس هستند.

فروشگاه اسباب بازی پاپینوتک

فروشگاه اسباب بازی پاپینو تک

پاپینو تک یک فروشگاه اینترنتی پیشتاز در زمینه‌ی فروش اسباب بازی و سرگرمی است که در شهر بندرعباس فعالیت می‌کند. این فروشگاه آنلاین محصولات خود را به سراسر ایران ارسال کرده و شرایطی را نیز برای تست کالا در نظر گرفته است.

سوپرمارکت آنلاین پرند سیتی مارکت

سوپرمارکت آنلاین پرند سیتی مارکت

پرند سیتی مارکت یک سوپرمارکت آنلاین است که چند ماه است وب‌سایت خود را با استفاده از فروشگاه‌ساز سپهر ایجاد کرده است. محصولات این فروشگاه از تنوع بالایی برخوردار است که در گروه‌های مختلف کالاهای اساسی، غذای آماده، کالاهای بهداشتی و ... دسته بندی شده‌اند. پرند سیتی در حال حاضر به سراسر تهران و کرج ارسال دارد.

پوشاک تن‌تو

پوشاک تن‌تو

فروشگاه تن‌تو با سابقه‌ای 15 ساله، در حوزه‌ی پوشاک و با تمرکز بر پوشاک آقایان فعالیت می‌کند. این فروشگاه واقع در اصفهان است و نزدیک به سه سال است که با استفاده از فروشگاه‌ساز سپهر به فروش آنلاین محصولات خود می‌پردازد.

داروخانه دات آی آر

وب سایت فروشگاهی داروخانه دات آی آر

فروشگاه داروخانه دات آی آر، عرضه کننده‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی است و انواع اقلام غیردارویی از مکمل ورزشی تا محصولات مراقبتی پوست و مو را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند و به سراسر کشور ارسال می‌کند. این فروشگاه واقع در شهر کاشمر در خراسان رضوی است.

زیورآلات نگار

فروشگاه زیورآلات نگار

نگار فروشگاه آنلاین صنایع دستی و زیورآلات است که محصولات خود را براساس طرح‌های اختصاصی و هم‌چنین به سفارش مشتریان، ساخته و به فروش می‌رساند. در این فروشگاه امکان خرید طرح‌ها نیز به‌صورت مجزا و در قالب فایل وجود دارد.

سوغات ایرانیان

فروشگاه سوغات ایرانیان

شرکت سوغات ایرانیان، از سال 93 در حوزه‌ی پخش مواد غذایی فعالیت دارد و انواع مواد غذایی را به سراسر کشور ارسال می‌نماید. این فروشگاه اصالت و قیمت محصولات را تضمین کرده و سفارش‌ها را به تمام شهرهای ایران ارسال می‌نماید.

فروشگاه لوازم خانگی سین کالا

لوازم خانگی سین کالا

فروشگاه سین‌کالا از سال 93 تا کنون در حوزه‌ی فروش لوازم خانگی فعال بوده و اقدام به واردات مستقیم محصولات برند آیکیای سوئد می‌نماید. البته محصولات این فروشگاه محدود به این برند خاص نیست.

بازار صنایع دستی سوزن دوزی شیک دوچ

صنایع دستی شیک دوچ

شیک دوچ یک فروشگاه جامع سفارش و آموزش آثار سوزن دوزی، واقع در چابهار است. این مجموعه محصولات متنوعی را به سراسر ایران ارسال می‌کند و در حوزه‌ی آموزش سوزن‌دوزی نیز بسیار فعال است.

پوشاک گلدن گلد

لباس زنانه گلدن گلد

گلدن گلد یک فروشگاه پوشاک بانوان است که محصولات خود را بدون واسطه پس از تولید به فروش می‌رساند.

زیورآلات مستربَج

زیورآلات مستر بج

فروشگاه اینترنتی مستربج، از سال 86 در صنعت زیورآلات مشغول به فعالیت بوده و از سال 93 به فروش آنلاین رو آورده است. این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه تولید کرده و به دست مشتریان می‌رساند. یکی از محصولات اصلی این مجموعه بَج (نشان) سینه است که نام این فروشگاه نیز از آن گرفته شده است.